SimCity – byplanlegging på høyt plan!

Sist helg var jeg med på noe stort. Jeg var så heldig å få være med på en betatest av det kommende SimCity. Å få denne muligheten satte jeg stor pris på og det ble bygd den ene stilige byen etter den andre. Dessverre varte ikke hver runde mer enn 1 time, men selv den ene timen fikk til å føle meg som i syvende himmel. Så nå gleder jeg meg enda mer til 7. mars når spillet kommer ut for salg. Dagene kan ikke få gått fort nok nå og spesielt når jeg vet hva som kommer. 

I dag fikk jeg vite at det kommer til å bli en krossoverfunksjon mellom PC-utgaven og utgaven til Mac. Det vil si, vi vil kunne spille online sammen og det er ikke så ofte skjer i spill. Kjenner flere som skal ha spillet til Mac. Da vil jeg kunne spille sammen med dem og det ser jeg frem til. 

Foruten dette så har jeg også fått hørt at det kanskje blir en ny runde med betatesting og krysser selvsagt alt av fingre og tær på at det skjer. Et av de spillene jeg kommer til spille mest i år er uten tvil SimCity. Om det blir alene eller sammen med noen, så kommer det garantert til å gå med mange timer til byplanlegging. Sunt spill er det også hvor man må bruke sine kreative evner og et spill som vil passe alle aldre og kjønn. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

“Spill er sunt” anbefaler spillet!

Her er noen nye skjermiser fra SimCity:

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top