Da vet jeg når Grand Theft Auto V slippes!

Er det flere som venter med spenning på Grand Theft Auto V? Regner med det er en god del av dere gamere som kanskje gjør det. Rockstar Studios er som du vet godt i gang med spillet og mange hadde faktisk forventet at spillet skulle bli sendt ut for salg i mai. Dette skjer nå dessverre ikke. Selv hadde jeg forventet det. Datoen du må merke deg bak øret er 17. september. Da først kan vi slå kloa i spillet til PS3 eller Xbox 360. For meg som liker å spille på PC-en, så har ikke Rockstar avslørt noen releasedato for denne utgaven og håper inderlig at det dukker opp i løpet av året. Det er i alle fall lov til å håpe. 

Etter å ha sett en skokk med skjermbilder, filmklipp og lest side opp og side ned om spillet, så ser dette ut til å bli det beste spillet i serien. Den grafiske biten ser jo helt rå ut og detaljene kan få hvem som helst fan av serien til å sikle stort. Da er det ikke annet enn å gjøre seg klar på å vente i noen måneder til før spillet dukker opp, det vil datoen jeg har markert i spillkalenderen min er 17. september. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no!

Gleder du deg til Grand Theft auto V? Hvilken av spillene i serien synes du er best? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top