Slutten nærmer seg med stormskritt!

Hva kommer etter slutten? Det er mitt spørsmål til DICE. Er det Battlefield 4 eller Battlefield: Bad Company 3? Jeg håper faktisk, tro det eller ei på sistnevnte. Jeg likte svært godt Bad Company 2 og brukte mange, mange timer på det spillet. Når jeg skriver at det nærmer seg slutten, så mener jeg på den siste tilleggspakken til Battlefield 3 som har fått tittelen End Game. I dag har jeg fått en link fra Electronic Arts og DICE på et filmklipp som er lagt ut som viser oss hvordan denne tilleggspakken blir seende ut og det med en modus som heter “capture the flag”. Synes modusen så litt småheftig ut jeg og gleder meg stort til tilleggspakken nå kommer i mars. 

Du kan lese mer om spillet på Gamereactor.no!

Spiller du Battlefield 3 og har du Premium til spillet? Om du har, hvilken av tilleggspakkene liker du best? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Slutten nærmer seg med stormskritt!

  1. Har Bf3, liker det veldig godt, men har ikke tilleggspakker 🙁
    Gleder meg til ny utgivelse! 😀

  2. Helene Grande: Tilleggspakkene er råe og spesielt Aftermath er kongebra 🙂 Anbefales 🙂

    Blir spennende å se hva som kommer med BF4 eller BF: Bad Company 3 😉

    Hvilken våpengren liker du best å spille Helene 😛

  3. Ine: Stilig Ine 🙂 Til hvilket format spillet du BF3, PS3, Xbox 360 eller PC?

    Hvis du skal kjøpe en tilleggspakke, så anbefaler jeg Aftermath. Herlige brett 🙂

  4. Ine: Battlefield 3 synes jeg er bedre enn Call of Duty. Litt på bakgrunn av det gode lagspillet du kan få til i Battlefield 3. Derfor digger jeg DICE sitt spill fremfor Treyarch sitt 😉

    Hvilke andre spill liker du? Har du forresten hørt om Gamereactor? Om du ikke har det, så anbefaler jeg deg å ta turen innom nettsiden vår. Tror du vil møte likesinnede jenter der også 😉 Velkommen skal du i alle fall være 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top