DJ Lionhearts mest spilte låter #4

I denne “bloggserien” vil jeg skrive og presentere låter som jeg som “før i tiden” spilte på diskotek. Dette er låter som opp igjennom årene har betydd mye og som har fått en spesiell plass i mitt musikkhjerte. Her er det låter som jeg den dag i dag liker svært godt og som jeg selvsagt også kan høre på. Å dra rundt om DJ var en tid jeg likte godt. Traff mange spennende mennesker, fikk spille musikk som jeg visste folk likte og som de selvsagt danset etter. Den beste følelsen var å se dansegulvet proppet med folk som svingte seg etter musikken jeg spilte. En herlig tid som jeg aldri vil glemme. 

En annen DJ som nok ble en god del mer populær enn meg, var nok DJ Bobo. Han kom med den ene hitlåten etter den andre. Låten som gjorde meg kjent med denne “artisten” var uten tvil “Somebody Dance With Me”. Snakk om happy tune og en låt som virkelig smyger seg under huden din og hvor du fort blir å nynne etter den. Denne låten lå også veldig lenge på hitlister verden rundt og ble en skikkelig “landeplage”.  Jeg spilte den veldig flittig som DJ og det ble fort veldig stor stemning med denne på høytalerne og det dunket godt i lokalet. Heftig låt som mange har gode minner etter. 

Hva synes du om denne låten? Er det en låt du ville ha danset etter i dag? Har du hørt om DJ Bobo? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top