Skylanders SWAP Force – Den populære spillserien fortsetter!

Skylanders har i snart to år nå regjert heftig på salgslister over spill rundt omkring i verden hvor man i tillegg til spillet også får med et par figurer og en portal. Utviklerne Vicarious Visions, n-Space, Beenox sammen med Activision har faktisk skutt gullfuglen med dette opplegget. For om du ønsker nye figurerer å spille med, ja så er det bare å kjøpe disse via et stort utvalg på over 70 forskjellige. Figurene har spesielle egenskaper som igjen kan brukes i spillet med det samme de blir satt på portalen. 

Ikke bare er opplegget rundt figurene genialt, men spillet i seg selv er også veldig bra og man kan spille to personer samtidig. Dette gjør at Skylanders-serien til en sosial underholdning. I tillegg er det viktig å samarbeide slik at man kan komme seg videre i spillet. Jeg og sønnen min på syv år har en del timer med Skylanders Giants som kom ut før jul i fjor. 

Jubelen stod i taket da jeg visste han disse skjermisene fra det kommende Skylanders SWAP Force hvor figurene er sammensatt av flere deler og hvor du selv bestemmer hvordan oppsettet skal være. Enda mer genialt, for nå kan man tilpasse egenskapene selv på de forskjellige figurene. 16 forskjellige delbare figurer vil det kunne velges i. Foreløpig vet jeg ikke når spillet blir å finne i butikkhyllene, men tipper det vil skje i løpet av november slik at Activision får med seg det store julesalget. 

Mens jeg og sønnen min venter på dette spillet, fortsetter vi å kose oss med Skylanders Giants som også er et meget godt spill. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Foredraget “Spill er sunt” anbefaler spillet.


Liker du spill du kan spille sammen med andre på samme skjerm eller liker du best å spille solo? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top