På fredag skjer det…

Jepp, nedtellingen går mot slutten! I alle fall min nedtelling. Tipper du fortsatt ikke skjønner det pøkk hva jeg skriver om. Om du tipper det har noe med et spill å gjøre, så er du nærmere enn du tror. 22. februar er en stor dag for meg og hvor jeg kommer til å bli sittende slavisk fremfor skjermen. Den kvelden er det også Friday Pub (hvor vi i Trønderbataljonen og Old Gents møtes til kamp i Battlefield 3). Tipper det for min sin del dessverre kommer til å bli en amputert kveld med henhold til Battlefield 3 og Friday Pub. 22. februar slippes nemlig Crysis 3, et spill jeg har ventet med stor spenning på. Faktisk gjennomførte jeg Crysis 2 hele to ganger og det er sjelden jeg gjør når det kommer til spill. Etter å ha sett filmklipp etter filmklipp fra spillet, så kan jeg ikke si annet enn at dette ser meget bra ut. 

Stemningen, grafikken, omgivelsene, de hesblæsende actionscenene og de utfordrende monstrene. Alt dette surret sammen til et spill som ser meget heftig ut. Jeg gleder meg stort. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Flere som gleder seg til Crysis 3? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “På fredag skjer det…

  1. Alexander: Både Crysis og Crysis 2 er unike spill på sitt eget vis og kan anbefales 🙂

    Bioshock Infinite ser sykt bra ut og du er ikke alene om å glede deg til det nei 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top