Fall with me – cheating bastard…

Det finnes mye bra musikk som jeg liker godt og en venn av meg sendte meg en link til en låt som jeg nå i den siste tiden har hørt en del på. Låten er med Ben Gold feat. The Glass Child og heter “Fall witg me”. Det er en typisk diskolåt og får foten min til å trippe etter takten. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har hørt låten før og kan ikke annet enn å si at det finnes musikk som har gått forbi meg. Så en stor takk til min venn Asbjørn for denne. 

Hva synes du og liker du slik musikk? Har du hørt om Ben Gold? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top