Lær om hvilken betydning veiene i SimCity har!



Venter
du på SimCity. Jeg gjør det og om under en uke kommer spillet. Jeg gleder meg som et lite barn og har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. For å si det slik, jeg har ventet i mange, mange år på et nytt SimCity og nå som det endelig kommer, så kan jeg ikke legge skjul på min entusiasme. 

I dagens lille klipp kan du se hvordan veiene i spillet påvirker byen din. I starten begynner man kanskje med enkle grusveier og ettert hvert som du oppgraderer veiene, kommer også høyblokkene. Med tettere befolkning, må du også passe på om det er nok strøm, om søpla ikke hoper seg opp eller om det er nok vann med mer. 

Se dagens klipp og bli opplært i hvordan veiene påvirker byen din i SimCity.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Foredraget “Spill er sunt” anbefaler SimCity.

Gleder du deg til SimCity?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top