Menneskene kjemper tilbake!

Heart of the Swarm er faktisk den første utvidelsen fra Blizzard Entertainment og deres meget populære sci-fi RTS strategispill StarCraft II: Wings of Liberty. Heart of the Swarm fortsetter den episke historien fra Wings of Liberty med en helt ny kampanje som fokuserer på Kerrigan, tidligere Queen of Blades. I dag får jeg lov til å tre inn i støvlene til Sarah Kerrigan og drepe horder av Protoss og Terran. Det er en god stund siden Wings of Liberty ble lansert og jeg har ventet lenge på en tilleggspakke som dette skulle dukke opp til StarCraft II: Wings of Liberty. I morgen skjer det altså og klart jeg gleder meg stort. 

Hva er det vi kan glede oss med Heart of the swarm?

– Fortsetter den episke historien om StarCraft II fra der Wings of Liberty slapp

– 20 nye kampanjeoppdrag

– Nye kampanje spillmoduser slik at spillerne kan utvikle nye evner og enheter for deres Zerg hær

– Gå ut i kamp sammen med Kerrigan etter hvert som hun prøver å gjenopprette sin styrke og gjenvinne kontrollen over Swarm

– Nye flerspillerkart, enheter, utvidede strategisk valg

– Utvidede funksjoner og funksjonalitet for Battle.net for å bedre tilpasset søk og nye verktøy for å lage egne brett og skape enda mer episke tilpassede slag

– Nye herlige cinematiske filmklipp som bringer frem historien i Heart of the Swarm

 

I dag skjer det, jeg er klar. Er du? 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top