Herlig puppekake!

Som mange av dere vet, så er dama mi flink til å lage kaker i forskjellige former og fasonger. På sin fars 60 års dag lagde hun en puppekake og gjett om kaken fikk stor oppmerksomhet på dagen. I tiden fremover vil jeg presentere noen av kakene hun har lagd for mine mange nye lesere. Så da er det bare nyte og la seg friste…


Slik så den ferdige kaken ut som ble servert på 60 års dagen til svigerfar. 

Hva synes du om kaken? Hvilken kake ville du hatt på din bursdag om du fikk velge?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “Herlig puppekake!

  1. Kristiane Vinje Solnes: Den ble i alle fall veldig populær og det ble mye latter blant alle de som fikk se og spise kaken 😀

    Dama mi har lagd utrolig mange stilige kaker og skal i tiden fremover legge opp bilder av kakene hun har lagd. Har dessverre ikke videoer fra kakelagingen da, men kan si med en gang at hun er veldig nøye og bruker god tid på detaljene 🙂

    Tusen hjertelig takk for det 🙂

  2. wendysinfamilie: Jepp, hun er utrolig flink og lager de utroligste kakene 😀

    Svigerfar elsket kaken og det ble god stemning da kaka kom på bordet 😉

    Kos deg videre du også en riktig god kveld til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top