Svampebob kake!

Ikke sikkert dere vet det, men jeg er stor fan av Svampebob. Denne tegneserien har blitt en yndling hos meg. For noen år tilbake var jeg ikke snauere enn å ønske meg en Svampebob kake og dama mi tok utfordringen på strak arm. Hun lagde en Svampebob kake til meg. Under selskapet ble den fort et midtpunkt spesielt for barna. De elsket kaken og det var ikke så mye igjen av den da selskapet var over.

Hva synes dere om kaken? Hvilken kake ville dere ønsket dere om dere fikk muligheten?  


Så her er min Svampebob kake!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Svampebob kake!

  1. glennshjorne: Hehe – jepp. Hun er utrolig flink og akkurat nå lager hun en kake til sønnen min som fylte 12 år for noen dager siden 😉 Kommer nok en blogg der etter hvert også 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top