En unik opplevelse som anbefales!


Foto: Markus Schreiber/Ap

til de grader unik opplevelse var det. Som du har fått med deg, så har jeg en liten rolle i filmen “Dirk Ohm – Illusjonisten som forsvant” hvor skuespilleren August Diehl er hovedrolleinnehaver. Han er ikke helt ukjent og har spilt i flere store filmer, deriblant “The Counterfeiters”, “Inglourious Basterds” og sist men ikke minst i filmen sammen med Angelina Jolie og “Salt”. I filmen spiller jeg hotellmanager og på mandag denne uken var jeg og filmet scenen min. Skal ærlig innrømme å si at det er møysommelig arbeid det å lage en så stor spillefilm som dette. Det ble noen opptak for å si det slik og det i fra flere forskjellige vinklinger. På et slikt opplegg blir man også kjent med dem man spiller sammen med og deriblant August. Han er en utrolig flink skuespiller som vet å ha føttene godt plantet på bakken. Å snakke med ham var veldig moro. 

Da jeg dro oppover til Grong hvor filmopptaket skulle foregå, så var jeg litt smånervøs. Har jo aldri vært slik fremfor et kamera og da var det en og annen sommerfuggel som svirret rundt omkring i magen. Etter å ha blitt sminket, fått på meg kostymet/klærne til rollen min, kjente jeg at pulsen roet seg ned, sommerfulgene forsvant og jeg ble helt rolig. Skulle nesten tro at dette var noe jeg har gjort i hele mitt liv. Helt utrolig følelse var det i alle fall. Fikk også god kontakt med regissøren Bobbi Peers og de andre i crewet. Veldig artig opplevelse og noe jeg selvsagt anbefaler andre å prøve om anledningen byr seg. 

Om du vil vite mer om filmen så kan du se det her -> Tarantino-skuespiller til Grong

nå nærmer det seg slutten for filminnspillingen og hvor jeg og datteren min i morgen (fredag 22. mars) har fått mulighet til å være med som statister i morgen. Både jeg og datteren min gleder oss stort til det. Da har vi vært med og bidratt til en film. 

Har du hørt om August Diehl før og ser du på film? Hvilke filmer fenger deg? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top