Første tegn til Battlefield 4



Nå
er det ikke mange dagene til Battlefield 4 presenteres på skikkelig vis med et filmklipp som viser oss gameplay. På en dedikert teasernettside som er satt opp vises datoen 27. mars og en dato som forteller oss at vi vil få se gameplay fra oppfølgeren til det populære Battlefield 3. Selv om jeg kanksje hadde håpet på enten Battlefield: Bad Company 3 eller Battlefield 2143, så er jeg veldig spent på hva Battlefield 4 har å by på. Med at DICE ikke har konsentrert seg på å lage en helt ny grafikkmotor til spillet og heller brukt tid på å optimalisere den nåværende grafikkmotoren, er det store sjanser for at spillet blir enda mer “trimmet” for feil enn det Battlefield 3 var/er. DICE kan heller bruke flere krefter på å lage spillet så perfekt som mulig spillbarhetsmessig og da får vi spillere en mer unik spillopplevelse. 

Selvsagt er jeg veldig spent på hvordan spillet legges opp og om det satses på mikrotransaksjoner noe jeg selvsagt ikke håper. Å kjøpe seg til seier er noe jeg ikke liker, da er det bedre med øvelse gjør mester. Det har blitt hentydet at DICE og EA satser på mikrotransaksjoner i spillet og det håper jeg inderlig ikke skjer. Ellers er jeg veldig godt fornøyd med Battlefield 3 og måten det spillet er bygd opp. Håper også at Battlefield 4 vil få en tilleggspakke med flere klassiske brett fra Battlefield 2 slik vi fikk med Karkand/premium-pakken til Battlefield 3.

I dag har det blitt åpnet opp en nettside for Battlefield 4 og om du føler deg interessert nok, så er det bare å klikke seg innpå den og se hva den har å by på. Innerst inn så gleder jeg meg stort til Battlefield 4 kommer og tipper det kommer til å bli like mye spilt som de andre Battlefield-spillene.

Gleder du deg til Battlefield 4 og hvilke forhåpninger har du til spill nummer fire i serien? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top