17 minutter i himmelriket!



Da
er “katten” sluppet ut av sekken og jeg sitter her med følelsen av å befinne meg i himmelriket. Som en STOR fan av Battlefield-serien, så har jeg fått opplevd noe av det råeste på lang, lang tid. For på et event i Stockholm hvor utvikleren DICE og spilldistributøren Electronic Arts var verter, fikk de spesielt innbudte og vi oppleve noe unikt i Battlefields historie. Vi fikk se skjermiser og et 17 minutter langt filmklipp fra spillet som viser gameplayet i Battlefield 4



Med
en helt ny grafikkmotor, Frostbite 3 kommer vi til å oppleve en grafikk vi aldri før har sett i et krigsspill. Om ikke konkurrentene nå kommer på banen, vil de nå virkelig bli akterutseilt med det DICE presterer med sitt Battlefield 4. I løpet av eventet ble det også sagt at spillet vil komme ut for salg i løpet av høsten og da tipper jeg at november kommer til å være den måneden som er smartest å slippe spillet, med tanke på julesalget. Selvsagt hadde jeg håpet spillet ville dukke opp før og da i oktober, men håper nå DICE bruker ekstra tid på å få spillet så opmialisert som mulig slik at vi unngår de litt irriterende bugsene som har vært i de andre Battlefield-spillene. I tillegg håper jeg DICE bruker enda mer tid på å gjøre det så vanskelig som mulig med juks, selv om det kanskje vanskelig, men det er lov å håpe. 

da er det ikke annet å gjøre enn å nyte dette fete filmklippet og vente på at Activison kommer med et motstikk til Battlefield 4 med sin Call of Duty-serie. 



Om du vil lese mer om Battlefield 4, så klikk deg inn på Gamereactor.no

Hva synes du om dette filmklippet. Frister det med Battlefield 4? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top