Bruce Willis på filmpremiere i kveld!

I alle fall på det store lerret. I kveld har nemlig filmen G.I. Joe 2 Retalitation premiere på norske kinoer. En av de best mannelige skuespillerne jeg liker best er uten tvil Bruce Willis. Han har vært med i mang en actionfilm og best kjent som den personen som alltid var på feil sted til feil tid. Da tenker jeg selvsagt på Die Hard-filmene. Nå er altså denne suksessfulle skuespilleren snart klar for en ny film og nok en gang er det massiv action som står på planen. Selv om den første filmen ikke fikk all verdens av gode kritikker, så kommer film nummer to altså nå.

Jeg skal nok ikke på kino i kveld å se filmen, men vi får se hva påsken bringer. Om ikke det blir kino, så skal jeg se den når den dukker opp på Blu-ray. Er veldig spent på hvordan Bruce Willis fanger oss i denne actionfilmen og om den blir bedre enn den første.

Skal du på kino i kveld og se denne filmen? Hva synes du om Bruce Willis som skuespiller og hvilken film liker du best med han i hovedrollen? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top