GRATIS Ridge Racer bilspill!

Jepp, det stemmer. Faktisk utvikles akkurat nå et nytt Ridge Racer-spill. Dette spillet går under “free to play”-kategorien og har fått tittelen Driftopia. Selv er jeg en veldig stor fan av Ridge Racer helt siden bilspillserien herjet på Sonys Playstation-konsoller. Det siste spillet jeg spilte i denne serien var Ridge Racer Unbounded. Spillet ble en stor favoritt hos meg og som kom ut for salg mars i fjor. Tenk, nå er altså et gratis spill i denne serien på tur og jeg er veldig spent på hvordan det vil bli og hvor mye “kjøp” vi blir presset på gjennom spillets gang. 

Spillet vil dukke opp til PC og PS3 i løpet av året og jeg skal ærlig innrømme at jeg gleder meg litt til å se hva de har fått til. Om du ser filmklippet, så minner det meg en god del på Ridge Racer Unbounded. Om du ikke har spilt spillet, vil du snart altså spille det, men da i en gratis varient. Er det spill jeg hater i “free to play”-modellen, så er det når det blir mast om å kjøpe ditt og datt hele tiden. Det finnes faktisk free to play-spill som er helt på jordet og maser konstant gjennom hele spillet. Heldigvis finnes det spill som også er free to play, men som ikke maser i like stor skala. Da går det an å spille “free to play-spill. 

Som du merker deg av navnet Driftopia, så kommer det til å bli veldig mye drifting i spillet, pluss muligheter til å ta ut hverandre samt smadre ting og tang som befinner seg på banen eller i nærheten av banen. 

Her er i alle fall et filmklipp fra spillet. 

Er du fan av free to play-spill og hva synes du om dette spillet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top