I <3 Codemasters!

Herlig! Etter å ha lest innholdet i det kommende bilspillet Grid 2, så kan jeg ikke annet enn å “elske” Codemasters. For er det noe jeg savner i bilspill så er det muligheten til å kjøre splitscreen mot hverandre. De siste spillene har Codemasters tatt dette til seg og Grid 2 kommer med mulighet for to spillere og kjøre mot hverandre i splitscreen. Dette gjør igjen at spillet blir mye mer “sosialt” og sørger for at flere kan ta del i det og konkurrere mot hverandre. 

I tillegg sørger Codemasters for at man enkelt og greit vil kunne laste opp sine youtube-klipp av kjøringen og dette er en egenskap jeg tipper veldig mange kommer til å ta i bruk. Ikke nok med at man vil kunne kjøre spillet i splitscreen, i tillegg finnes det åtte forskjellige moduser i flerspillerdelen. Det vil gi mange mange muligheter til å kunne knuse sine venner. 

Her er noe vi har i vente:

– Up to 12 player online racing

– 2 player split-screen racing

– Play up to 10 different events including LiveRoutes?

– Full integration with RaceNet including planned dedicated  apps ? visit www.racenet.com for more.

– Enjoy an entirely separate multiplayer game featuring deep progression ? unlock new cars and modifications and you earn cash and XP

– Always have someone to compete against with GRID 2 Rivals

– Take your race with you with RaceNet apps set for release around launch

– Customise and modify your vehicles

– Anti-griefing technology ensures fair racing

– Upload highlights to YouTube
 

Et av de spillene jeg faktisk gleder meg mest til i år er uten tvil Grid 2. Det første spillet var ufattelig bra, derfor gleder jeg meg noe innmari til spillet kommer til konsoll og PC 31. mai. Ikke så altfor lenge til det.

“Spill er sunt” anbefaler Grid 2!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om spillet? Liker du bilspill?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top