Mitt kommende øyparadis!



Maxis
ligger ikke på latsiden når det gjelder tilleggspakker til deres meget populære The Sims 3. I dag har jeg mottatt en mail som sier at en ny tilleggspakke er på tur. Det er ikke lenge siden jeg la opp en blogg om den siste tilleggspakken jeg har spilt, nemlig “Studentliv”. Denne tilleggspakken var veldig bra og som ga The sims 3 et nytt liv. Nå kommer altså snart en ny tilleggspakke og denne gangen bærer det i vei til en “Øyparadis” hvor du får oppleve dykking, bading og masse kos på stranden. I Norge er blant annet The Sims 3 en av de mest solgte spillene inkludert tilleggspakken og de skjønner vi godt med tanke på hvor innholdsrikt spillet blir med alt det nye. 

Ikke annet enn å glede seg stort eller hva?

“Spill er sunt” anbefaler spillet/tilleggspakken. 

Spiller du The sims 3 og hvilken tilleggspakke liker du best? Gleder du deg til denne? 


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Mitt kommende øyparadis!

  1. Til nå liker jeg Studentliv aller best, men er også veldig glad i Seasons, bare at pcen min sliter med å takle snø og regn 🙂 Liker egentlig World adventures også, men den fungerer ikke på pcen min 🙁
    Men jeg GLEDER MEG!!! Til Øyparadis! Så en demovideo for noen dager siden, hvor de viste husbåten, og hvordan den fungerer, og det ser helt utroooolig kult ut! Håper bare pcen min takler den pakka!

  2. Marie: Studentliv er veldig bra tilleggspakke og liker den selv veldig godt 🙂 Spillet begynner å bli ganske så krevende og spesielt med tanke på alle tilleggspakken man legger inn. Har du mange tilleggspakker du da?

    Øyparadis ser virkelig bra ut og du er ikke alene om å glede deg der nei 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top