Forandring fryder!

Jeg elsker forandringer så fremt det er forandringer jeg er trygge på. En meget snill kompis av meg er utrolig flink tegner på data og har lagd flere headere til meg her på bloggen min. George Eristavi er navnet og igjen har han slått til med flere råherlige headere som jeg vil presentere for dere i tiden som kommer. Skal ærlig innrømme å si at jeg er utrolig glad for å ha han som venn og som er så utrolig flink som han er. Jeg ble kjent med han via Gamereactor og hvor han var en kreativ bruker som tegnet i flere konkurranser og hvor han blant annet vant for sine fantastiske egenskaper. 

Så her er min nye header. Hva synes dere? Selvsagt måtte headeren være noe med Battlefield 4 som er et spill jeg gleder meg stort til…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Forandring fryder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top