Google+, facebook eller begge deler?

Det finnes utrolig mange sosiale kanaler på nettet i dag og selv er jeg ganske så aktiv i flere av disse. I det siste har jeg fått opp øynene en god del for Google+ og prøver å finne ut enda mer om dette sosiale mediet. Mest aktiv er jeg på facebook og synes det er en bra kanal å kunne kommunisere med andre på. Etter å ha sett nærmere på min Google+ konto ser jeg at jeg har en del å gjøre her, for dette er jo en meget potensiell kanal som faktisk “foreløpig” er bedre uten reklame slik vi finnes massevis av på facebook. 

synes jeg også at Google+ er mye mer ryddig og som gjør at man får en bedre oversikt. Har ennå ikke rukket og prøve spillene der, men har lagt opp litt info om meg selv pluss funnet venner der. 

Mitt spørsmål til deg er kort og godt, hva velger du av facebook eller Google+? Kanskje er du fan av andre sosiale nettsider?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top