Oppdatering for SimCity som gir mer vann!

Er det en ting jeg har irritert meg litt over i SimCity, så er det at mine “vannbrønner” går tom. Spesielt når jeg har fått en skikkelig størrelse på byene mine og da er det ikke noe moro at det etter hvert blir tomt for vann. Nå kommer en oppdatering som gir meg mulighet til å legge opp vanntårn/vannpumper i nærheten av elver og sjøer som igjen gir mer vann. Endelig. I SimCity 4 fantes det faktisk renseanlegg for sjøvann og som hele tiden ga vann. Nå håper jeg at dette er tilfelle etter den kommende oppdateringen, for vann er man jo avhengig av om en by skal fungere.

Ellers blir masse annet også oppdatert blant annet når det bryter ut brann og hvor du kan se brannbilene dine kjører rundt omkring i byen får de kommer frem til der det brenner. Normalt burde alle utrykningskjøretøyer passere og hvor de andre bilene kjører ut til siden, men i SimCity er det ikke slik og hvor jeg har opplevd mange ganger at bygninger har brent ned til grunnen.

I den kommende oppdateringer er det mange ting som blir fikset på og jeg gleder meg sykt til å prøve spillet i kveld etter oppdateringen, spesielt når det er måting som ikke fungerer i spillet.

Jeg og sønnen min har gjennom noen uker nå samarbeidet om SimCity. Dette fungerer svært godt i spillet og noe som jeg er svært fornøyd med. Så i kveld blir det mer SimCity både for meg og sønnen min. 

Om du vil lese mer om hvilke andre fixes som kommer om ikke mange timene, så kan du gjøre det på Gamereactor.no

Foredraget Spill er sunt anbefaler SimCity

Spiller du SimCity? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top