Disney Infinity – Spennende barnespill på tur!

Skal jeg være helt ærlig så er jeg en stor fan av Pixars og Disneys filmer. Opp igjennom mange år nå har de servert oss den ene herlige lekkerbisken av en film etter den andre. Nå har Disney sammen med Pixar virkelig slått på stortromma når det kommer til spillenes verden. For 23. august er det duket for et spill som for meg og mine barn ser ufattelig spennende ut. Spillet heter Disney Infinity og på lik linje som i Activisions Skylanders, kan du her interaktivt spille med karakterer fra Disney-universet. Sett figuren på en portal og vips så er den med i spillet. 

Skylanders er bygd opp på samme måte og har solgt i bøtter og spann nettopp på bakgrunn av denne interaktiviteten spillet har med portalen og figurene du kan kjøpe i tillegg. Nylig fikk jeg en mail fra en kompis av meg som jobber med Disneyspill og han kunne fortelle at i spillet vil man blant annet kunne finne kjente karakterer fra Pirates of the Caribbean. Dette gleder jeg meg stort til og jeg elsker filmene med Johnny Depp i hovedrollen som Jack Sparrow

Nedenfor ser du et filmklipp fra det kommende spillet med karakterer fra Pirates of the Caribbean.

Gjennom foredraget mitt “Spill er sunt” anbefaler jeg Disney Infinity.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om spillet? Ser det spennende ut? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top