Take me for a spinn…

Hva er vel ikke mer naturlig enn å cruise nedover stripa med vinduene på vidt gap hvor håret flagrer i vinden mens heftige toner flagrer ut av høytalerne til de vi passerer. Det er sommer og nå er bilkjøring “in” som bare det. Ungdommen samles rundt onkring og det dundrer hardt i den ene suben etter den andre. Det blir kanskje ikke helt det samme å sitte inne på et kontor med en håndkontroller mellom henda, men gud som jeg gleder meg til Grid 2 kommer. Jeg ser mest frem til å kjøre på baner som hele tiden forandrer seg. Det vil si, at en runde rundt banen kan forandre seg fra da du kjørte første gangen og dette gjør at du hele tiden må være på hugget og følge med. 

Codemasters er unike når det kommer til bilspill og har lagd den ene klassikeren etter den andre. Nå er utvikleren altså snart klar for spill nummer to og jeg er bra sikker på at vi kommer til å få oppleve noe av det beste innen bilspillsjangeren. 

Selvsagt skal spillet nytes på PC hvor grafikken får vist seg på sitt beste og nå er det ikke mange dagene igjen. 31. mai er for lengst markert på kalenderen på mobilen min og jeg begynner å føle at gasspedalfoten begynner å riste litt etter å trå gassen hardt og kjøre så asfaltbiter står til alle kanter. Har også børstet støvet av mitt Logitech G27 slik at man vil kunne oppleve Grid 2 best mulig. 

Via foredraget “Spill er sunt” anbefaler jeg Grid 2

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til Grid 2? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top