Nytt Need for Speed på tur – Rivals!

Jippi! Da er et nytt Need for Speed på tur! Spillet har fått tittelen “Rivals” og kommer selvsagt til PS4 og Xbox One i tillegg til PC samt til de andre “gamle” konsollene. Jeg elsker Need for Speed-serien og har brukt hundrevis av timer på spillet. Da skjønner du sikkert at jeg gleder meg til dette spillet også. Electronic Arts bruker DICE sin nye grafikkmotor Frostbite 3.0 (som blant annet blir brukt i Battlefield 4). Dette vil igjen si at grafikken og detaljene i Rivals kommer til å bli utrolig bra, noe jeg selvsagt jubler over. 

Ut i fra beskrivelsene minner spillet meg litt om Hot Pursuit på bakgrunn av at man kan spille som politi i tillegg til den som rømmer i fra politiet. Etter hvert som man vinner løp vil man kunne oppgradere bilene med ny teknologi samt selvsagt at nye doninger vil tilkomme og kan velges. Som vanlig vil autolog spille en viktig rolle og hvor man kan hoppe på. Det skal ikke være noe problem å kjøre mot sine venner som kan komme å kjøre når de måtte ønske. I tillegg skal det bli enkelt å følge med hvordan vennene gjør det i spillet, om man må kjøre bedre for å slå vennenes rekorder. 

Spillet kommer til deg og meg den 19. november og jeg har forlengst lagt inn datoen inn i kalenderen på mobilen min. 

På vegne av foredraget “Spill er sunt” anbefaler jeg Need for Speed Rivals.

Les mer om spillet på Gamereactor.no 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top