La oss dra til et øyparadis!

Datteren min er veldig stor fan av The Sims og har alle spillene i samlingen pluss mange av tilleggspakkene som har kommet ut. Selv har jeg en rekke anledninger spilt The Sims og spesielt The Sims 3 har blitt spilt litt. Selv om jeg kanskje ikke helt er målgruppen for Sims-spillene, så kan jeg ikke annet enn å si at spillserien er bra med stor variasjon og hvor man må bruke sine kreative evner for å spille godt. Om ikke så himla lenge kommer en ny tilleggspakke og denne har fått tittelen Øyparadis og slippes til PC 27. juni. Datteren min har allerede merket av datoen i kalenderen sin. Hun har i alle fall tenkt å dra til sitt øyparadis.

Nye eventyr venter simmene dine med strender badet i sol og asurblått vann i et øyparadis! Utforsk øyene og lag din egen femstjerners luksusopplevelse – nå kan simmene dine legge ut på en uforglemmelig reise eller få seg et nytt hjem i sitt helt eget Utopia. Simmer som liker seg på sjøen kan ta roret på husbåter og innrede dem som de vil, og så sette seil mot andre øyer! Hvis simmene dine heller vil være i vannet enn på overflaten, kan de snorkle og dykke i havet. Hvem vet, kanskje de finner en skatt på havets bunn eller blir venn med en havfrue! Med innovative, nye funksjoner du aldri før har sett i The Sims til PC og en verden med nye muligheter på land og til havs, kan simmene leve et nytt og spennende liv i sitt eget øyparadis.

Via foredraget mitt “Spill er sunt” anbefaler jeg The Sims 3!

Les mer om The Sims 3: Øyparadis på Gamereactor.no

Spiller du Sims og hvilket Sims-spill synes du er best? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top