Jeg er Supermann!


Hvem ønsker ikke det? Om ingen andre gjør det, så gjør jeg det. Tenk deg å kunne være den som hjelper alle, redder katter ned fra trær, blåser en kald bris utover jorden på en varm sommerdag, bruke røntgensynet og se gjennom klær, vegger og har en superhørsel som hører alt som viskes og kviskres om, steker en marsmallow med lasersynet og flyr av gårde mens kappen flagrer lett i vinden. Gud, for en drøm. Alle jenter drømmer om en supermann som kommer som en reddende englen om man faller ned fra en balkong eller sliter med å få opp døren til utedoen, ikke får opp knappen i blusen eller sliter med å holde seg på føttene etter en fuktig natt på byen. En gud for menneskeheten altså. Mitt navn er Clark Kent!

Supermann vil jeg være og i sommer får jeg drømmen min oppfylt…eller nei, som alle andre menn, så må jeg nok skuffet labbe og se den nye Supermann-filmen på kino og kanskje natten etter drømme om alt det der…

Her er i alle fall et filmklipp fra en karakter alle menn drømmer om å være…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top