Råstilig kake…

Jeg skal vel innrømme at jeg sikler etter lekkert undertøy og kan selvsagt ikke få nok av det… eller rettere sagt, ikke at jeg går med det selv. Flere ville ha dødd om jeg hadde ikledd meg en sexy tettsittende topp og kommet spradende nedover stripa her i bygde. Det hadde nok vært et syn for øyet som mange ikke ville ha glemt, men nei. Som mann kan man jo ikke annet enn å like sexy klær. Skulle jo bare mangle om ikke annet. Da svigerfar fylte 60 år, lagde dama mi den utroligste og sexy kaka du kan tenke deg. Siklet selv jeg og spesielt til hvordan detaljene på kaka ble med det lekre undertøyet. Tror nok det var flere som gjorde det…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Råstilig kake…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top