Vettskremt!

Det er forholdsvis enkelt å skremme folk med å gjemme seg bak et hjørne og hoppe frem. Vet ikke hvor mange jeg har klart å skremme på den måten, men det er mange. Skal også sies at jeg selv har blitt skremt mange ganger på samme måte. Det er jo en naturlig reaksjon og blir man skremt, så hopper man, hjertet pumper hardere, blir litt småskjelven og man kan begynne å svette. I alle fall er det en reaksjon hos meg. 

Det er ikke bare slik jeg har blitt skremt, men det har hendt seg mange ganger at jeg har blitt skremt godt i spill. Om man ser opp i taket, er jeg bra sikker på at man finner merke etter alle gangene jeg har hoppet her. For spill kan være riktig så spennende og dukker det plutselig opp noe på skjermen i tillegg til kraftig lyd, ja så hopper jeg og blir skremt. 

Nintendo hadde en artig sak under deres lansering av deres spill Donkey Kong Country Returns 3D til 3DS. Der kom plutselig Donkey Kong hoppende frem og skremte vannet av de som stod og spilte spillet. Det er søren meg mange artige påfunn i spillbransjen og dette er noe av artigste jeg har sett på en spillansering. Donkey Kong Country Returns til Wii er et av de mest spilte spillene her hjemme hos oss. Et spill som jeg faktisk liker svært godt hvor både jeg og min minste sønn har hatt mang en runde med. 

Slike plattformspill som Donkey Kong Country Returns 3D (3DS) og Donkey Kong Country Returns (Wii) er geniale og ikke bare krever det at man har god reaksjon, men man må søren tenke godt før man hopper på plattformene som dukker opp. Spillene krever også en god del koordinasjon og spesielt små barn er dette meget gode spill som jeg anbefaler. 

24. mai ble altså Donkey Kong Country Returns 3D sendt ut for salg. Løp og kjøp folkens. 

Via spillforedraget “Spill er sunt” anbefaler jeg dette spillet. 

Her er klippet hvor Nintendo skremte vannet ut av noen som spilte spillet…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top