Det var tider det!

Nå er det snart vel tre år siden jeg og mine venner i Wonderland Events jobbet på spreng for å få til en spesiell Steinkjermartna. Målet var å underholde Steinkjer og martnan med masse spennende. Jeg brukte hele sommerferien min med lobbyvirksomhet for å få til dette, noe jeg selvsagt ikke angret på. Steinkjermartnan har gjennom mange år vært en martna med store tradisjoner både når det kommer til boder, tombola, snop, ballonger og sist men ikke minst tivoli. Som liten husker jeg godt at årets høydepunkt var Steinkjermartnan. 

I 2010 var det Wonderland Events og min tur til å sette preg på martnan og sørget for at det store eventet fikk besøk av meget celebre gjester. Via NTE sin bod jobbet vi iherdig og fikk samlet et helt torg proppet med livlige mennesker. Det var rett og slett stort og noe jeg utrolig men sant savner å kunne gjøre igjen. Det å underholde er noe jeg liker og sørge for at unike event arrangeres er noe av det jeg liker best. 

Hva var det så spesielt med Steinkjermartnan 2010? For det første kom Il Tempo Gigante med Remo Caprino på besøk. Bilen ble fint forvart og beskuet på torget hvor martnasgatene samlet seg. I tillegg fikk jeg oppover spillkarakterene Josefine, Hugo og den megakjente Mario til å komme og kaste glans over Stainkjermartnan. Dette ble til slutt en meget unik opplevelse som jeg sent vil glemme. 

Så her er noen bilder fra Steinkjermartnan som jeg og Wonderland Events var med på å gjøre noe unikt av;


Mine venner i Wonderland Events fikk seg en tur med Il Tempo Gigante gjennom Steinkjers gater. 


Josefine, Hugo og Mario var populære for både gamle som unge…


Mye folk på martnan…


Et stykke norsk kultur på fire hjul.


Jeg og barna foran Il Tempo Gigante…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top