Min herlige fornøyelsespark!

Jeg elsker herlige attraktive fornøyelsesparker hvor den ene karusellen etter den andre sørger for kraftig magasug, latter og en fryd for kropp og sjel. Jeg elsker alt av berg og dalbaner og kan ikke få nok av disse herlighetene. Sikker på om jeg hadde hatt sjansen, ville jeg ha bodd i berg og dalbane og kjørt runde på runde. Ikke noe er mer herlig enn det. Dessverre finnes det få slike godbiter her jeg bor og vi fra Snåsa må dra vel og langt for å finne de tøffeste berg og dalbanene. For mine innbyggere i SimCity, blir det noe annet. For i flere av mine byer har jeg nå bygd opp fornøyelsesparker og hvor mine innbyggere kan kose seg godt. Fornøyelsesparkene gir klingende mynt i kassa og sørger for å tiltrekke seg masse turister inn til byen min. Kan ikke bli bedre enn det.

om du ennå ikke har kjøpt deg tillegget til SimCity med fornøyelsesparken, så kan du det nå. Koster 79 kroner på Origin.

Det er kun et skjær i sjøen for fornøyelsesparkene og det er at de tar så innmari stor plass. Områdene i SimCity er så små at du ikke har plass til all verden. Så mitt ønske til Maxis er nå større områder å bygge på slik at jeg kan kunne kose meg med flere lekre bygninger og severdigheter.

Via foredraget mitt “Spill er sunt” anbefaler jeg SimCity.

Les mer om SimCity på Gamereactor.no

Her er et klipp over hva som kommer med i denne fornøyelsesparken. Ser det bra ut og er det noe du ville hatt i byen din?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Min herlige fornøyelsespark!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top