Sommerens store opplevelse…

 

…I alle fall spillmessig er og blir spillet “The Last of Us”. Jeg har fulgt med spillet siden det ble annonsert av Sony og utvikleren Naughty Dog (også kjent for Uncharted-serien). Denne utvikleren er i mine øyne en av de beste i verden og det har de bevist med deres Uncharted-spill. Nå er det ikke mange dagene igjen til the store prosjektet “The Last of Us” kommer for salg og jeg har sett alt av skjermiser og filmklipp bare for hype meg selv litt. 



Selv
om dette ligner et ordinært mainstream zombiespill, så er det noe i bakgrunn som skriker at det ikke er det. Det er noe unikt og spesielt med spillet som får meg til å bli klam både her og der. Stemningen i spillet ser helt rå ut og får faktisk frysninger bare ved tanken selv om temperaturen her på kontoret nå i ettermiddag viser over 35 grader. Jeg har lest flere førtitter av spillet og alle sammen skryter av “The Last of Us” og det gjør ikke saken noe bedre for meg som også venter enormt på spillet. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

14. juni kommer spillet for salg og det er ikke så mange dager igjen til det skjer. I mellomtiden får jeg slukke ventetiden med et filmklipp som dette her…

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Sommerens store opplevelse…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top