Abstinenser…

Jeg har abstinenser og kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til i i kveld. Nå tenker du sikkert, hva skjer i kveld? Jo, i kveld er det Friday Pub sammen med min svenske Battlefield Klan Old Gents. Det er snart en måned siden jeg hadde anledning til å være med på denne fredagstradisjonen hvor vi møtes til kamp i Battlefield 3. Har savnet å være med og i kveld får jeg endelig muligheten. Det skal bli innmari moro. Gleder meg stort til å treffe Christer, Stefan & Co på slagmarken og hvor vi enten kriger mot hverandre eller samarbeider for å nå våre mål. 

Battlefield 3 ftw…

Har du lignende tradisjoner gjennom uken som du liker å være med på?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top