Dette er noe av det råeste jeg har sett!


Himmel og hva for en grafikk og detaljegrad…

I løpet av de siste dager har jeg opplevd mye spennende. Har opplevd mang en gang at frysningene har stått langt oppover halsen og nedover armene av ren beundring av det som har blitt presentert. Som gamer er E3-messen årets aller største begivenhet og hvor vi alle retter snuten mot, ikke Mekka. Under disse dager i Los Angeles har vi blitt servert info om det ene store spillet etter det andre og hvor jeg flere ganger har hivd etter pusten. Kvaliteten på dagens spill blir bare bedre og bedre. Realismen er helt i toppen av hva man kan forvente om det er krigsspill eller bilspill. Alt blir mer og mer virkelighetstro.

Det var et spill som virkelig skilte seg ut og det var Ubisofts The Crew. Dette er et åpent bilspill hvor det finnes ingen grenser om det er off -eller onlinekjøring. Dette bevises når du sjekker ut klippet fra spillet nedenfor. En annen ting som jeg virkelig la spesielt merke til, var det store området du kan kjøre på. For i The Crew er det ikke kun snakk om en stor by du kan utfordre deg på, ikke en stat, men rett og slett hele USA hvor du kan kjøre på kryss og tvers av. Dette har jeg alltid drømt om og nå kommer altså et bilspill som gir meg denne muligheten.


“The Crew is a revolutionary action-driving game developed exclusively for next-gen consoles. It takes you and your friends on a reckless ride inside a massive, open-world recreation of the United States.” 

Det der er beskrivelsen Ubisoft selv har på spillet og om dette så stemmer, så får vi et unikt bilspill på mange områder. Om du tror dette vil bli et simulator-spill, så må du tro om igjen. Dette blir nok i samme bane som Need for Speed, Grid, DiRT med flere. Selv om vi kun har fått sett et klipp fra spillet og ikke fått så altfor mye info, så gleder jeg meg som bare rakkern til spillet. Elsker bilspill og kan aldri få nok av denne sjangeren. 

Via foredraget “Spill er sunt” anbefaler jeg spillet.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Er du stor fan av bilspill og hva synes du om dette her? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top