Jeg bare elsker det – spill er godt for kropp og sjel

Det er mye man kan bli glad i livet. Å blir forelsket er en ting, å digge noe er en annen ting. Selv er det mye jeg er veldig glad i og en av mine store lidenskaper (foruten dama mi og familien min), så er det gaming. For jeg er en GAMERNERD til de store gullmedaljer og er utrolig stolt over det. Når jeg forteller til godt voksne personer som jeg ikke har møtt før om at jeg er en tro gamer, så får de bakoversveis og nærmest blir stående å måpe. De tenker sikkert “snakk om barnslig”… Jeg bryr katta i om jeg er barnslig. Bare jeg klarer å holde meg ung til sinns så er jeg glad. Om noen dømmer meg på bakgrunn av at jeg spiller spill, driter jeg en lang marsj i. Spill er livet og på fagdagen som jeg blant annet snakket om “Spill er sunt”,  lærte jeg at det er viktig å flykte fra hverdagens gjøremål, problemer og tankekverner og heller kaste meg ut i rå og brutal kamp i Battlefield 3. Det er terapi for meg det og den beste medisinen for meg. 

Spill er livet og kommer alltid til å være det. Jeg elsker å jobbe med spill, elsker å påvirke spillverdenen med mine kunnskaper og ideer, elsker å nyte et godt spill, elsker å dele mine erfaringer med andre, elsker å komme med råd til ungdom, mammaer og pappaer når det kommer til spill, elsker å komme med spilloppfordringer til alle de som kontakter meg og spør. Jeg bare ELSKER SPILL! Jeg lever og ånder for spill og kommer til å gjøre det inntil jeg setter i fra meg tøfla. Slik er jeg, så deal with it

En av spillfigurene jeg elsker i denne spillverdenen er Donkey Kong. Nærmere jul dukker nemlig et nytt Donkey Kong-spill opp og gjett om jeg gleder meg. Har alltid hatt sansen for gode plattformspill og Donkey Kong-serien er gode plattformspill som jeg har blitt glad i. Spillet kommer til Wii U og da med herlig, detaljert 3D grafikk. Hva mer kan jeg ønske meg? 

I <3 gaming! That’s me! DEAL WITH IT!
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top