Spill hotline! Hva kan jeg hjelpe deg med…?

Inn i mellom kan det føles ut som det er spill hotline. I løpet av et døgn kan det komme inn mange spørsmål og det er ikke bare fra de unge eller godt voksne. Det hender mammaer, pappaer, lærere, politi sender i vei spørsmål om det er som melding på mobil, via facebook, skype eller hva det måtte være angående spill. Selv synes jeg det er moro å kunne hjelpe og bidra med mine erfaringer og kunnskaper om spillverdenen. Til og med kommer jeg med anbefalinger når det kommer til gamingutstyr og hva som er bra eller dårlig. Hva som passer eller ikke passer. Lever og ånder for dette.

Spillverdenen er i stadig forandring og ting skjer veldig fort om det er snakk om spill eller gamingutstyr. Det å da komme med råd og tips er både spennende, moro og føler meg godt å kunne hjelpe noen med det de lurer på.

Gjennom foredraget mitt “Spill er sunt” får jeg også masse spørsmål, så i stedet for å spille, kan det hende jeg bruker tiden på å hjelpe andre med å velge spill eller gamingutstyr eller komme med tips og råd for barna til foreldre om spill og konsoller.

Som jeg alltid sier, “GODT Å KUNNE HJELPE”…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top