Halla bloggen!

Det finnes mange former for landeplager og som preger tilværelsen vi lever i. Det er ikke til å legge under en stol at vi blir påvirket av både det ene og det andre om vi er beviste på det eller ikke. Når det kommer til musikk, så kan jeg med en gang si at jeg blir påvirket og hører på musikk uansett hvor jeg befinner meg. For litt siden ble jeg presentert for sjangeren “hardstyle” og skal med en gang si at jeg ble påvirket på en herlig måte. Jeg er en person som hører på alt mellom himmel og jord. Selvsagt kommer det inn i mellom litt an på hvilket humør jeg er i. 

Det finnes mye bra musikk innenfor sjangeren “hardstyle” og takket være min venn som fikk øynene mine og ikke minst ørene opp for denne sjangeren. I det siste har jeg hørt på låter fra en hardstyle-gruppe som heter DA Tweekaz. De har mange heftige låter med veldig høy partyfaktor og som virkelig gjør seg spilt på anlegg med heftig bass. Det beste med DA Tweekaz er at de er norsk. Hvor stilig er ikke det. 

En av låtene jeg hører på en del for tiden er “Become” med Marion Kelly. Rett og slett en heftig låt. 

Liker du hardstyle-musikk og hvilken gruppe synes du er best? 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top