Hvor kommer du fra?

Å sjekke ut hvor mine mange lesere kommer fra er veldig interessant og spesielt når du også fanger opp trofaste lesere fra andre verdenshjørner enn lille Norge. Det beviser at man skriver blogger som kanskje fanger andre enn kun nordmenn. Dette liker jeg selvsagt veldig godt. Nå har jeg dessverre vært litt slapp til å skrive blogger, men prøver så godt jeg kan å opprettholde litt trykk på bloggen min med nye blogger. Akkurat nå har jeg sommerferie fra jobben, men skal ærlig innrømme at jeg sliter med å holde fingra av fatet og ikke jobbe. For når man har hjemmekontor blir det litt for enkelt å sette seg ned med å sjekke mailer, kanskje ringe et par telefoner bare for å være sikker på at alt er som det skal være. 

I dag er datteren min på VG Lista i Trondheim sammen to venninner. Jeg og dama mi skulle egentlig være med, men så dukket det opp noe som gjorde at vi ikke kunne dra. Lei oss for det er vi, men ikke noe å gjøre med. Da var det desto viktigere at datteren vår og venninnene kom seg i vei og får oppleve den gode musikken, stemningen og livet på slike arrangementer. 

Du som leser bloggen min, hvor kommer du fra og har du peiling på hvor dine lesere på bloggen din kommer fra? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hvor kommer du fra?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top