Forrykende snøscootershow på Snåsavatnet!

Forrige lørdag, under årets fiskefestival, ble det arrangert Snøscootershow på Snåsavatnet. Dagen startet med overskyet og litt duskregn, men så utover ettermiddagen klarnet det opp og solen kunne skinne fra skyfri himmel. Dette satte perfekt rammer for et forrykende show. Jeg og barna fant da ut at vi skulle sykle ned til Seemsøra her på Snåsa hvor snøscootershowet gikk av stabelen. Der fikk vi se masse herlig kjøring på Snåsavatnet. Herlig å se hvor god kontroll mange hadde på snøscooterne og det på vann og ikke snø. Imponert var jeg i alle fall. Snøscootershowet samlet veldig mange og som stod og så på at scooterne, en etter en nærmest fløy over vannet i skikkelig stor fart. 

 

Her er noen bilder jeg tok under arrangmentet…


Ikke alle klarte seg like godt på vannets overflate…







Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Forrykende snøscootershow på Snåsavatnet!

  1. wendysinfamilie: Med bra nok fart så holder man seg flytende, foruten på det første bildet da. Der ble det for liten fart igjen 😉

    Takk i like måte Wendy og kos dere godt der i sør 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top