Du er ikke redd mørket, er du?

Å være redd for mørket er noe mange er. Faktisk flere enn du tror. Mange lider faktisk av å være mørkredd og som sliter om du må ut en tur når det er mørkt. Flere sover med lyset på mens andre må ha lys i rundt seg hele tiden. 

En film hvor du blant annet “får spørsmålet” om du er redd for mørket, er den kommende Riddick som blir å finne på norske kinoer den 6. september. En av mine favorittskuespillere er med i filmen og det er actionfilmspesiallisten Vin Diesel. Spesielt i filmene Fast & the Furious spiller han godt.

er altså Vin Diesel altså klar i en ny film og som for meg ser veldig bra ut. Elsker sci-fi og action i en og samme oppskrift. Masse herlige effekter ser ut til å fylle innholdet som for meg frister godt. Jeg er i alle fall klar som et egg til filmen kommer på kino fra 6. september.

Syns du filmen ser bra ut og liker du Vin Diesel som skuespiller. Hvilken film synes du han spiller best i?  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “Du er ikke redd mørket, er du?

  1. Skal se den filmen her selv, Vin Diesel er en av mine favoritt skuespillere, men det og velge favoritt film, eller serie han er med i er vanskelig.

  2. hva syns du om sånn rosa reklame fra nelly.com under det du har skrevet om en sånn skummel film a? 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top