74-åring spiller Battlefield 4!

Jeg vet at det finnes ganske så “gamle” Battlefield-spillere, men denne 74-åringen tar kaka. Jeg har alltid sagt at jeg alltid kommer til å være spillnerd sselv den dagen jeg går i grava og da er det nok ikke umulig at jeg blir som 74-åringen som du kan se nedenfor i filmklippet. Dette er blant annet en reklamefilm for spillmessen gamescom som åpner dørene sine i morgen. 

Under disse dagene vet jeg at vi kommer til å få se og høre mer om Battlefield 4. Et helt nytt kart skal presenteres og skal ærlig innrømme å si at jeg gleder meg stort til gamescom. 

Hva synes du om denne spreke 74-åringen? Kommer du til å spille til du blir gammel?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top