Finn ut hva fremtiden bringer…

Nå er jeg søkki spent for å si det mildt. For om en dag får får vi nemlig vite hva fremtiden bringer. Hva kan det være for noe? I grunnen er det litt vanskelig å vite, men håper det er noe stort og herlig. Om du kanskje ikke har fått med deg, så er jeg en stor fan av simulasjonsspillet SimCity. Jeg har allerede brukt på over 200 timer på spillet som kom ut mars i år. Litt hjelp på timene har jeg fått av min sønn på tolv år som også er like stor fan som meg. Vi har bygd den ene fete byen etter den andre. 

Om vi sammenligner med SimCity 4, så er det fortsatt mange ting vi savner i det nye SimCity og om en dag, når Maxis skal avsløre hva fremtiden bringer, så håper jeg mye av det jeg savner i spillet kommer med etter hvert. 

er det altså 24 timer til vi får altså vite hva som kommer og venter selvsagt med stor spenning på hva Maxis kommer med av avsløringer. 

Så hva tror du Maxis kommer til å avsløre om en dag? Er det ting i SimCity du savner? 



Ikke
nok med det. Fra i dag av kan man laste ned et liten “tilleggspakke” med Røde Kors-innhold. Det vil si at du kan sette inn et Røde Kors-bygg og når det skjer katastrofer i byen din, bygges det opp små telt rundt omkring i byen din. Selvsagt måtte jeg laste det ned og nå passer jeg ekstra godt på mine simmer når uløkka plutselig skulle inntreffe. 

Via foredraget mitt Spill er sunt, så anbefaler jeg SimCity som et godt spill som passe alle aldre!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top