Team up Europe – Let’s beat USA!

DICE og Electronic Arts kjører den 1. november i gang en storstilt kamp hvor Europa møter USA i Battlefield 4. Da skal 32 av de beste spillerne fra Europa og USA møtes på slagmarken. Selv synes jeg dette høres spennende ut, men dessverre for meg som spiller på PC, så får jeg ikke til å være med. For denne kampen gjelder kun for Xbox 360 og Battlefield 4 SKAL spilles på PC.

Gleder utrolig mye til Battlefield 4 og ser frem til å spille sammen med klanen min Trønderbataljonen. Noe av det beste som finnes er og samles en gjeng for så å spille. Ikke noe er bedre enn det. Sosial spilling er det i alle fall.

Her er et filmklipp som presenterer den store kampen mellom USA og Europa. Skal du bli med?
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Team up Europe – Let’s beat USA!

  1. Izayoi: Er litt usikker, men tipper det kan bli streamet på Xbox Live 🙂 Håper inderlig Europa vinner dette slaget og håper vi som spiller på PC får sjansen en gang i tiden 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top