Minnene strømmer på fra tiden som DJ!

Det er noen år siden jeg var DJ, men minnene fra tiden er mange og husker godt de sene nattetimer hvor jeg spilte på proppfulle diskotek. Det var utrolig moro og hvor jeg møtte utrolig mange flotte mennesker. Å sette på en låt og se dansegulvet ble overbefolket med danseglade ungdommer var drømmen. Som DJ lærte jeg meg å like mye forskjellige musikk. Så nå liker jeg alt fra pønk, metal til soft pop og klassisk musikk. Selvsagt kommer det an på hvilket humør jeg er i. 

En låt som faktisk fikk frem minnene fra den tiden jeg dro rundt som DJ, er den som The Saturdays nå har på den engelske hitlisten og som ligger på en femte plass der. Låten heter “Disko Love” og skal innrømme at refrenget fenger meg. Happy tune til de grader med bra diskotakt. Så nå drømmer jeg meg bort til de overfylte dansegulvene hvor jeg stod bak miksebordet og spilte låt etter låt. DJ – hit me one more time! 

Tipper at låten etter hvert vil finne veien inn på norske hitlister etter hvert. 

Hva synes du om låten? Er du ofte på diskotek? Hva er dine beste opplevelser på diskotek? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Minnene strømmer på fra tiden som DJ!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top