La meg bare gå…



“Love that once hung on the wall, used to mean something, but now it means nothing. The echoes are gone in the hall, but I still remember, the pain of December…”
Dette er noe av teksten i en nydelig låt av den kjente artisten Avril Lavigne. På denne låten som har tittelen “Let me go” er ikke Avril helt alene og sammen med seg har hun Chad Kroeger som blant annet er vokalist i den kjente gruppen Nickelback – en gruppe som jeg også liker svært godt. 

Her er i alle fall låten og som garantert kommer til å klatre på de mange hitlister rundt omkring i verden. 

Hva synes du om Avril Lavigne? Hvilke låter liker du best av henne?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “La meg bare gå…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top