Ikke noe barnespill dette her heller…



…men
for meg er det et spill jeg har ventet på leeeeeeenge. Et spill som kommer til å forsyne seg godt av fritiden i årene fremover, et spill som vi gi meg mye underholdning både alene og sammen med mange av mine venner. Spillet er Battlefield 4. Den 31. oktober kommer spillet og jeg gjort meg klar til årets kanskje største spill for meg. Selv om flerspillerdelen kommer til å kapre mest av min fritid, så må jeg si at jeg gleder meg til enspillerdelen også. Historien ser faktisk ganske så spennende ut med flotte karakterer som jeg etter hvert får møte i spillet.

En annen ting som er verdt å nevne for de av dere som har barn som spiller. Battlefield 4 er ikke noe barnespill og er et fullverdig krigsspill. Anbefalt aldersgrense på spillet er 18 år. Selv om min sønn har mast høl i huet mitt om å få spille Battlefield, så har jeg nektet han det, for jeg synes det blir litt i råeste laget for en 12-åring. 

Her er et klipp som viser deg litt av historien.
 

Gleder du deg til Battlefield 4? 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Ikke noe barnespill dette her heller…

  1. Det er allerede en million folk som lar ungene spille slike spill. Eg har møtt mange i både Battlefield 3 og diverse COD spill (MW og MW2, BO og BO2), så det er litt urettferdig for ungen din, selv om mange unger er totale duchebags online

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top