Seventeen…

…he was working at the record shop. I would kiss him in the parking lot. Tasting like cigarettes and soda pop. Seventeen. He would tell me I was beatiful. Sneaking in the neigbour’s swimming pool. Yeah, he told me how to break rules…

Dette er teksten starten av låta “Seventeen” av Avril Lavigne. Låten ligger ikke på noen hitliste ennå, men tror det kun er et tidsspørsmål før den blir å gjøre det. Selv liker jeg musikken til Avril veldig godt og synes den er fin. 

Hva synes du om låta? Liker du Avril Lavigne? Hvilken musikk liker du? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Seventeen…

  1. Jeg synes også hennes musikk er fin. Frisk, rask jente med ben i nesa 🙂
    Men jeg hører nok på litt annen musikk til daglig må jeg innrømme.

  2. Jeg er mer på det “harde” jeg. Slik som : JORN (norsk heavyrock med Jørn Lande i spissen), hører også på grupper som Nightwish, AC/DC, Pagans Mind (Knallbra norsk progrockband fra Skien). Videre hører jeg også på legendariske grupper som Dream Theatre og lignende.
    Men mine største favoritter er AVANTASIA og EDGUY, begge gruppene med den fantastiske Tobias Sammet på vokal og som låtskriver og ildsjel bak.

  3. Det er bra å ha et vidt spekter i forhold til musikk. Jeg også hører på mye forskjellig. Før var jeg faktisk en ihuga køntri-fan, men den musikken styrer jeg helt unna nå 🙂
    Jeg er ikke så veldig glad i opera og musicals heller, men utover det , hører jeg på det meste.
    Ha en god helg !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top