Få ut finger’n da!

Å vente på noe er ikke moro og spesielt når det er noe man virkelig ønsker og som aldri dukker opp. Helt siden i høst har jeg håpet og håpet på at det skulle skje noe. Jeg har fått mange spørsmål fra spillere som også lurer. Når kommer Grand Theft Auto V til PC? Spillet kommer, spørsmålet er bare når? Det har heller ikke blitt annonsert til Xbox One og Playstation 4 ennå. Det synes jeg også er rart, men kjenner jeg utvikler Rockstar rett, så er det vel like rundt hjørnet at spillet blir annonsert til den neste generasjonens konsoller pluss PC.

Rockstar har i alle fall økonomi til det etter det enorme salget av Grand Theft Auto V til Xbox 360 og PS3. Salget har passert mange milliarder og det sier litt over hvor populært det er. Derfor håper jeg altså at Rockstar får ut finger’n og annonserer det til PC. Da hadde jeg blitt utrolig glad for å si det mildt.

Tenk deg for en grafikk det ville ha blitt i spillet, nei, siklet renner i strie strømmer når jeg tenker på det. 

…få ut finger’n Rockstar…

Venter du på at Grand Theft Auto V skal annonseres til Xbox One, PS4 og PC?   

 

#rockstar #gtav #grandtheftautov #grandtheftauto #blogg #blog #gamer #gaming #nerd #fun #spill #videogame #gaming #pc #intel #creative #kingston #gigabyte #cmstorm #qpad #getthefingerout #fåutfingern 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Få ut finger’n da!

  1. Jeg venter nok ikke på det selv, men jeg vet at mange av kundene mine gjør det. Og det er nok et av de spørsmålene jeg må svare mest på sammen med ‘har dere ps4 inne?’ I løpet av en arbeidsdag. 🙂

  2. Trude: Hehe – har hørt at det er mangel av PS4 ja og om Sony hadde vært smart, burde de ha produsert PS4 for harde livet. Da ville deres forsprang på Xbox One, spesielt i Norge har blitt en god del større.

    På mine foredrag Spill er sunt, så spør jeg de som møter opp om hvilke konsoller de har og flesteparten svarer faktisk PS3 og hvor Xbox 360 kommer etter. Men det er også veldig mange som har Wii stående i hjemmet.

    Interessant er det i alle fall 🙂

  3. I USA har det endelig begynt å stabilisere seg, men Norge må henge i litt mer. Ps4 kommer nok til å ha et stabilt forsprang her i Norge. Xboxone kommer ikke hit før i september (!)
    Mange av kundene mine har rett og slett droppet å vente på xboxone, og gått over til fienden fordi de er utålmodige.
    Jeg syns jo det er strålende siden jeg alltid har foretrukket Playstation fremfor Xbox 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top