Ikke til å tro at dette er norsk!

Nå ja, så ble det en god stund siden min siste blogg igjen. Tiden flyr avgårde og jeg har det forferdelig travelt om dagene med både annonsesalg i Gamereactor, jobbing med foredraget mitt “Spill er sunt” og i tillegg til planlegging av BondeLAN 2014 som arrangeres i Snåsa Samfunnshus fra 19. til 22. februar. Et døgn føles mer ut som noen timer og en uke er kun et par dager. Sikker på at det om ikke lenge så står jeg med vann opp til halsen i Snåsavannet for å avkjøle meg i en glovarm sommerdag. 

I dag fikk jeg en aldri så liten overraskelse. Som du vet, er jeg veldig glad i musikk og hører en god del på musikk, om jeg jobber eller slapper av. En gruppe som har gått meg hus forbi er norske “The Airborne Highfives”. De har en låt som jeg har falt pladask for og låten heter “Kissing and crazy sounds”. For å si det slik, nå har den stått på en god stund og spilles for full guffe mens jeg oppdaterer salgsarkene. 

I kveld blir det vel å planlegge mer til BondeLAN 2014 og sende i vei noen mailer til sponsorer med mer. Samt at jeg også finpusser på foredraget mitt… Så var denne dagen plutselig over. 

Her er låten som har fanget meg…

Hva synes du om låten og har du hørt om gruppa før?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Ikke til å tro at dette er norsk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top