La meg få spørre deg?

Som dere vet så er jeg en foredragsholder for Spill er sunt og i den forbindelse kjører jeg for tiden en spørreundersøkelse hvor målet mitt er å kartlegge litt av spillkulturen her i Norge. Selv om mye er fryd og gammen, så skjuler det seg også noen interessante tall og det er nettopp disse tallene jeg nå er på utkikk etter. Det å kunne få ut disse tallene, gjør at jeg også kan tilpasse foredraget mitt slik at det blir best mulig. Utover våren skal jeg holde en del foredrag og det gleder jeg meg stort til. Et av foredragene det jobbes med er et som skal foregå på Hitra og i Hitrahallen. Dette vil være et foredrag hvor det kan komme flere hundre deltakere. Foredraget vil innlemme flere skoler på øysamfunnet.  

Å snakke engasjert om spill er noe jeg liker godt, for i mine øyne er det mer positivt med spilling enn negativt. Det man bare må passe på er å sette grensene balansert nok slik at man kan gjøre andre ting i tillegg til spillingen. For er det noe man ikke ønsker, så er det at spillingen går utover blant annet skolegang, soving, mat med mer. Alt med måte med andre ord. 

Nå håper jeg at du har muligheten til å delta på min spørreundersøkelse slik at jeg for kartlagt litt av spillkulturen i Norge. Da hadde jeg blitt veldig glad.

Her er det flere spørsmål som jeg håper du kan svare på -> Spill er sunt – spørsmålsrunde 2

#spillersunt #foredrag #healthygaming #spill #survey #spørreundersøkelse #hitra #skole #gaming #spilling 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

17 thoughts on “La meg få spørre deg?

  1. 5+
    25år
    Playstation 1 2 3 + PS1 den lille utgaven
    NES
    S-NES
    Wii
    nintendo64
    Gamecube
    +++++ mye mere

  2. 1. 5 +
    2. 40 +
    3. 2 stk. PS2 + PS3 + XBOX 360 + WII. Har også 3 stk. Nintendo DS og 1 Nintendo 3DS.
    4. Kvinne

  3. 1) 2
    2)31-35
    3) Ps2 / PS3 (gitt bort de gamle håndholte til barna til fettern min :p)
    4)Kvinne
    Blir “snart” påfyll med PS4 :p

  4. Jeg savner PC som en spillplattform på lista di. er ikke denne gjeldende lenger?
    1. Ingen
    2. 43
    3. ingen
    4. mann
    men jeg har 5 pc’er i huset. en gammel gaming pc og en ny pluss noen laptopper. med andre ord spiller jeg bare på pc. det er på denne ‘platformen’ spillene jeg liker blir lansert. rpg, strategi og mmo.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top