Denne MÅ jeg se!

Det er så mye jeg ville ha sett, men rekker dessverre ikke på det. Tiden er presset til det ytterste med utrolig mye å gjøre både jobbmessig og på fritiden. Det jobbes også hardt med foredraget mitt Spill er sunt og skal holde flere foredrag utover våren rundt omkring i Norge.

En film som jeg bare må få med meg og det er filmen Need for Speed. Kanskje ikke så rart. En spillserie som jeg regelrett elsker og som stammer hovedsakelig fra Electronic Arts – er Need for Speed. Denne spillserien har år etter år fanget meg og fått meg til å bruke titalls av timer på. Da er det heller ikke så merkelig at jeg venter med spenning på den kommende Need for Speed-filmen. 

Jeg har sett og lest en del om den kommende Need for Speed-filmen og skal ærlig innrømme å si at den ser meget bra ut. Minner meg litt på Fast and the Furious-filmene og som jeg selvsagt liker veldig godt. Derfor er det med stor spenning, nå når det nærmer seg kinopremiere. For Need for Speed har premiere på norske kinoer den 14. mars og det er ikke mange dagene til. 

“Nylig ute av fengsel etter å ha blitt uskyldig dømt, ser gatebilsjåføren Tobey sin mulighet for hevn over sin tidligere og styrtrike kollega via et transkontinentalt billøp. Uhyre risikabelt og uhyre forbudt. Og da hans eks-partner får vite om planene, og utlover han en massiv dusør til den eller de som tar Tobey av dage, får løpet en helt ny og livsfarlig dimensjon?” Dette høres spennende ut og foruten mange fete biler, så får vi se en rekke stunts. 

Flere som gleder seg til filmen eller er det andre filmer som kommer på kino nå i vår som frister mer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

3 thoughts on “Denne MÅ jeg se!

  1. En hver film kjekke menn(eller pene damer for de som liker det) og fete biler er inunder filmer jeg absolutt skal se.
    Og så er det jo bare en ting og si etter å ha sett den nye transformers trialeren: Grimlock saves the Universe! (ellers blir jeg grådig skuffa)

  2. Synes den ser interessant ut, og skal absolutt se den, men er redd for at den blir veldig overdrevet. Men med tanke på at hovedpersonen er han fra Breaking bad, så lar jeg den få en sjanse.
    Minner meg mye om Fast and the furious filmene, og selv om de første var bra, så ble de dårligere jo lengre de kom ut i filmserien..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top